نرم‌افزار مقاطع فولادي

«گروه مهندسين داريان» با توجه به پيشرفت روز افزون تکنولوژي و استفاده فراوان افراد از گوشي هاي هوشمند از يک سو و شناخت نياز هاي دانشجويان و مهندسين عمران از سوي ديگر، بر آن شده است که مجموعه اي متنوع از نرم افزار هاي کاربردي را در حوزه عمران طراحي و کد نويسي کرده و در اختيار عزيزان علاقه مند قرار دهد . اين نرم افزار ها در دو حوزه اصلي تهيه شده اند؛ حوزه مشاوره و حوزه اجرا.
نرم افزار هاي حوزه مشاوره بيشتر مرتبط با کارکرد مهندسين طراح و محاسب بوده و به آنها اين امکان را مي دهد که در کوتاهترين زمان ممکن و به سادگي نياز هاي خود را در اين حوزه برطرف سازند . اين نرم افزار ها عموماً در دفاتر فني و مهندسي به صورت گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند .
نرم افزار هاي حوزه اجرا به منظور استفاده مهندسين مجري و پيمانکاران تهيه شده است. با توجه به انکه اين قبيل افراد معمولا در فضاهاي کارگاهي که بعضاً دسترسي به امکانات نرم افزاري و سخت افزاري پيشرفته وجود ندارد مشغول به کار مي باشند لذا با در اختيار داشتن اين نرم افزار ها در گوشي هوشمند خود به سرعت و به راحتي مي توانند نياز خود را برطرف نمايند .
نرم افزار پيش رو نرم افزار مقاطع فولادي مي باشد . در اين نرم افزار مشخصات کامل مقاطع فولادي تک، مقاطع فولادي مرکب پرکاربرد، ميلگرد، پيچ و ورق ارائه شده است . از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار دارا بودن اطلاعات ميلگرد هاي توليد شده در ايران، اطلاعات ورق هاي توليد شده در ايران و همچنين اطلاعات پيچ هاي ساختماني مي باشد . اگرچه اين نرم افزار در اصل جزء نرم افزار هاي حوزه اجرا بوده و به منظور دسترسي ساده مجريان و پيمانکاران به مشخصات و به خصوص وزن مقاطع مختلف تهيه شده، لکن براي مهندسين مشاور و دانشجويان نيز قابل استفاده مي باشد .

 

اگرچه اين نرم‌افزار حاصل تلاش گروهي کليه پرسنل بخش مشاوره گروه مهندسين داريان مي‌باشد، لکن لازم است به‌ طور جداگانه از مهندس امير محمدي به عنوان مسئول پروژه، مهندس محمد سليماني، دکتر وحيد پاچيده و مهندس مسعود حسن­زاده که تلاش مضاعفي جهت تهيه الگوريتم، تنظيم و رفع مشکلات نرم‌افزار انجام دادند، و همچنين از آقايان نويد کميجاني، بابک غلامپور و شايان پوروطن بابت برنامه نويسي نرم افزار تشکر نماييم.
 
تصاويري از محيط نرم‌افزار
 
کلیه حقوق وب سایت متعلق به گروه مهندسین داریان می‌باشد.